העצמה אנושית

ניהול פרוייקטים במשאבי אנוש: גיוס, הדרכה ורווחה.

ייעוץ והכוונה תעסוקתית



יום רביעי, 9 במרץ 2011

הצעד הראשון- לקבל החלטה

זו הפעם הראשונה שאני כותבת בלוג. אני מוכרחה לציין שלקח לי זמן להתחיל בכתיבה, למרות שאת ההחלטה לכתוב בלוג קבלתי לפני זמן מה.
למה אני נוטה לדחות דברים שיכולים לעזור לי ולקדם אותי ? אני יכולה לומר שלפעמים אני חוששת לקחת את הצעד הראשון מכיוון שאני חוששת מהלא מוכר המנוכר ופשוט נתפסת למוכר הנעים והידוע ,
הלא צפוי בהחלט מלחיץ אותי. 
אני בטוחה שאתם כמוני בוודאי מכירים אדם או אולי אפילו שניים שאינם מרוצים ממקום עבודתם
(קשה להאמין, אבל יש כאלה).
יש לי חברה שבכל פעם שאנו נפגשות היא לא מפסיקה להתלונן על מקום עבודתה כל פעם על דבר אחר: השכר לא מתגמל, השעות הרבות שהיא נאלצת לעבוד , הבוס המעצבן ועוד ועוד, ואז יום אחד שהחלטתי לשבור את שיגרת המפגשים שלנו, בהם היא מתלוננת ואני מהנהנת,העזתי לשאול :"אם את כל כך לא מרוצה, למה את לא עוזבת?". הייתה דממה רועמת, הייתי בטוחה שאיבדתי חברה, אבל אחרי כמה דקות של התעשתות היא ענתה לי: "זה קרוב לי לבית". ברור שיש פה תירוץ רציונאלי ולגיטימי יותר מאשר להודות ולומר:אני מפחדת משינוי.
אנחנו נצמדים למוכר ולידוע כי זה אזור הנוחות שלנו,השגרה הצפויה והבטוחה, אך עד מתי ?
אני טוענת שצריך לחבב שינויים לדעת לחיות איתם בשלום, להתמודד איתם והכי חשוב לנהל אותם. 
שינוי מקום עבודה, הוא שינוי שניתן לנהל.
כאשר מקבלים את ההחלטה, צריך לפעול לקראת המטרה: מציאת עבודה חדשה, מאתגרת ומספקת.
זקוקים לעזרה בצעד הראשון והקשה הזה ? רוצים לשנות ? רוצים להתקדם ?

אתם מוזמנים לפנות אליי במייל: human-power@ynet.co.il‏ 
יפעת  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה