העצמה אנושית

ניהול פרוייקטים במשאבי אנוש: גיוס, הדרכה ורווחה.

ייעוץ והכוונה תעסוקתית



יום רביעי, 6 באפריל 2011

התפתחות טבעית וקריירה

הרעיון לכתיבת הבלוג היום, נולד אחרי שיחה על האחיינים שלי כמה שהם מקסימים ואיך שהם גדלים מהר, לאחיין שלי רועי,יש השבוע יום הולדת הוא כבר בן שש,ובשעה טובה אחיין נוסף נולד לי השבוע, (בינתיים עונה לשם צ'וצ'ו קפצ'וצ'ו), הסתכלות על שניהם מראה כי אכן הזמן עושה את שלו וההתפתחות הטבעית שלנו נמצאת כל הזמן בתהליך, כפי שכדור הארץ סובב סביב צירו כך בכל יום אנחנו מתפתחים ושונים מיום האתמול. כילדים המסלול הטבעי שאנו עוברים מאוד ברור : פעוטון,גן תת חובה, גן חובה, כיתה א' וכו' כשאנחנו מתבגרים אנחנו רוכשים השכלה ומשתלבים במעגל העבודה. ההתפתחות שלנו במעגל העבודה אינה תמיד ברורה ולפעמים אנחנו עסוקים בהתחבטויות רבות: להישאר, לעזוב, לבקש העלאה, לבקש קידום?וכו'....
בממוצע עובדים מחליפים מקום עבודה כל שנתיים, האם זה טוב להם? האם זה טוב לקריירה שלהם? תלוי,  גם מסלולי קריירה צריך לתכנן, קריירה היא אורגנית היא אמורה להתפתח ולקחת אותנו למקומות טובים יותר מבחינה מקצועית. אבל צריך לדעת לנהל קריירה וכשמחליטים לחפש עבודה צריך לעשות זאת תוך שימת דגש רב על התפתחות הקריירה.
לייעוץ בתחום פיתוח קריירה, אתם מוזמנים לפנות אליי: human-power@ynet.co.il 
שיהיה שבוע טוב לכולנו ובשורות טובות. 

  

2 תגובות:

  1. בס"ד
    יפעת את צודקת !
    עד גיל מסויים המסלול שלנו מאוד ברור וקבוע,
    אבל מהגיל בו אנו נכנסים למעגל העבודה כל פסיעה שלנו מלווה בהרבה תהיות והתחבטויות האם אנו פועלים נכון,
    תודה על כמה נקודות למחשבה שנתת לי (-:
    וכמו תמיד הבלוג שלך מהנה מאוד !
    באהבה מאיה גלאור
    כותבת ומלחינה להיטים
    www.mayagalor.com

    השבמחק
  2. אני מסכימה איתך מאיה,
    בהרגשתי המסלול שלנו משתנה יום יום ולוקח זמן למצוא את הפינה המתאימה, את המקום הנכון אבל כשזה קורה זו הרגשת העצמה ענקית ששווה כל מאמץ שעשינו וחיכינו ךו.
    כיף לקרוא את הבלוגים שלך יפעת
    מחכים לבלוג הבא!!
    מורן

    השבמחק