העצמה אנושית

ניהול פרוייקטים במשאבי אנוש: גיוס, הדרכה ורווחה.

ייעוץ והכוונה תעסוקתית



יום רביעי, 15 ביוני 2011

איך בוחרים מקום עבודה?

לפני שאתחיל את הפוסט, אני רוצה שתנסו לשחזר, איך אתם בחרתם את מקום העבודה שלכם...
האם נענתם להצעה הראשונה שקיבלתם? האם בחרתם את המקום שהציע לכם את השכר הגבוה ביותר? או האם בחרתם את המקום שהציע לכם את התפקיד המעניין ביותר?
כאשר אנו עומדים בצומת החלטה חשובה כבחירת מקום עבודה, אנו צריכים לקחת בחשבון מספר פרמטרים: מצב השוק (מיתון/שגשוג), המיצוב של המקצוע שלי בשוק (עודף/חוסר) ומהמיצוב האישי שלי בשוק (שנות ניסיון, השכלה...)
לאחר שבחנו את מצב השוק, עלינו לבדוק מהם הפרמטרים החשובים לנו במקום העבודה: מיקום גאוגרפי, יציבות, שכר, עניין, קידום, שעות וכו...
עכשיו, כשנקבל את הצעת העבודה נוכל לבחון אותה באופן רציונאלי היות ואנחנו יודעים כיצד אנחנו ממוצבים בשוק וגם מה חשוב לנו במקום העבודה. כאשר אנו שוקלים את  ההצעה כדאי לקחת בחשבון לא רק את השורה התחתונה: השכר, אלא את כל סל ההטבות שהחברה מציעה כגון:ימי חופשה מעבר למקובל בחוק, אחזקת רכב, קרן מחקר,קרן השתלמות, סיבסוד גני ילדים וקיטנות...,ההטבות משפיעות באופן חיובי על השכר, ותרגומם לכסף הוא משמעותי. 
מאחלת בחירה נבונה ומושכלת לכל מי שכרגע נמצא/ת בצומת ההחלטה!
לסיוע אתם/ן מוזמנים/ות לפנות  להעצמה אנושית: human-power@ynet.co.il



















תגובה 1:

  1. מועד החשיפה למשרה הוא הגורם המכריע. מי שיש לו אפשרות למצוא את המשרה כשהיא עדיין בחיתוליה, לפני שתגיע ללוח דרושים סיכויו להתקבל גדלים. כמו הרבה דברים בחיים, גם פה הכל עניין של תזמון.

    השבמחק