העצמה אנושית

ניהול פרוייקטים במשאבי אנוש: גיוס, הדרכה ורווחה.

ייעוץ והכוונה תעסוקתית



יום רביעי, 22 ביוני 2011

מיתוג אישי במקום העבודה




העולם בו אנו חיים סובב סביב מותגים ומיתוג,כשאנחנו חושבים על קוקה קולה (מותג) אסוציטיבית אנחנו חושבים על טעם החיים (מיתוג), וכשאנחנו חושבים על שוקולד פרה(מותג), הסלוגן ישר מתנגן בראש:תמיד איתך שוקולד פרה.(מיתוג)
יחד המותג והמיתוג יוצרים נאמנות אצל הלקוח.
בעולם העבודה המותג הוא העובד והמיתוג הוא הקונוטציה שהוא יוצר אצל חבריו לעבודה ומנהליו, השילוב של שניהם יחד יוצר את ההזדמנות שלך להתקדם ולהיות מוערך.

כולנו ממתגים אחד את השני במקום העבודה אחד במקום גבוה יותר והשני פחות, השאלה היא אם מיתגו אותי במקום שהייתי רוצה למתג את עצמי?
אם לא, להלן הדרך למיתוג אישי, המתבססת על 3 עקרונות:

1.Clarity - בהירות, רלוונטיות, ייחודיות, להדגיש במה אתהשונה מאחרים, לוודא שהערך המוסף שלך רלוונטי וברור הן לחבריך לעבודה והן למנהלים שלך.

2.
Consistency – עיקביות ערכית וצורנית בכל הממשקים,להיות עקבי במה שאתה משדר, אם אני רוצה לשדר נאמנות לחברה, לא להפגין נאמנות רק כשהמנהלים בסביבה אלא גם כשאתה יושב לאכול צהריים עם לקוחות או חברים לעבודה ואפילו בערב שישי עם חברים.

3.
Leadership – להסתכל קדימה כל הזמן,לייצר חדשנות תמידית. להיות מוביל ולא מובל, לחשוב כל הזמן על השלב הבא ואיך הוא יתרום לחברה וגם לך כהוגה הרעיון .  

 שיהיה מיתוג מוצלח לכולם!

***עדכון: המייל של "העצמה אנושית" השתנה והוא מעתה:
human.power.2010@gmail.com , אל תהססו לפנות בכל שאלה בנושא קריירה וקידום תעסוקתי.***











אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה