העצמה אנושית

ניהול פרוייקטים במשאבי אנוש: גיוס, הדרכה ורווחה.

ייעוץ והכוונה תעסוקתית



יום רביעי, 6 ביולי 2011

עבודה קריירה ומה שביניהם...

"פתאום קם אדם בבוקר/ ומרגיש כי הוא עם ומתחיל ללכת..." לאן הוא הולך? אני שואלת, לעבודה? לקריירה? ומה בעצם ההבדל בין השניים?

מסתבר שכשאנחנו הולכים לעבודה חלקנו הולכים לעבוד וחלקנו הולכים לפתח קריירה,האם זו פעולה שאנו מבצעים באופן מודע?
אני סבורה שכן ,כי כשאנחנו מפתחים קריירה המימוש העצמי, השאפתנות והרצון להתקדם ולטפס בסולם הוא רצון מאוד דומיננטי,המכוון  לנו את הדרך לתפקיד הבא, הבכיר יותר, ולכן אנחנו נשקיע בשעות נוספות, נגדיל ראש, נצא להכשרות  ולהשתלמויות מקצועיות גם אם נצטרך לוותר על הזמן הפרטי שלנו ואף לשלם מכיסנו.
לעומת זאת כשאנחנו מתייחסים לעבודה כעבודה, נתייחס אליה כמקור פרנסה, שחשוב לנו לשמור בו על סטטוס קוו,  נעבוד מ- 8:00 בבוקר ועד 17:00 אחה"צ, לא נתבקש ולא נבקש לעבוד שעות נוספות, נבחר שלא לצאת להשתלמויות גם כשהחברה מממנת את זה, ונמנע  מכל פעילות שעלולה להרחיב את פעילות העבודה שלי, ולהוציא אותי ממסגרת הנוחות שלי.

אם כך, לאן אתם קמים בבוקר לעבודה או לקריירה?


אם הצלחתי באמצעות הפוסט הזה לגרום לכם לחשוב,האם מקום העבודה שלכם הוא שלב במסלול הקריירה או מקום נוח עד לפנסיה, אז משימתי הושלמה!  

לייעוץ מקצועי  איך להפוך את מקום העבודה למסלול בקריירה אתם/ן מוזמנים/ות לפנות ל:

                  
      

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה