העצמה אנושית

ניהול פרוייקטים במשאבי אנוש: גיוס, הדרכה ורווחה.

ייעוץ והכוונה תעסוקתית



יום רביעי, 15 בפברואר 2012

איך לגבש צוות עובדים?

למנהלים אתגרים רבים, על כתפיהם מוטלת האחריות לתרגם את היעדים הארגוניים לעבודת שטח, לנהל צוות, לעמוד בלוחות זמנים ותקציב.
מבין כל המשימות המוטלות עליהם, בעיניי האתגר המורכב ביותר הוא ניהול צוות.
במקרה הטוב, הצוות הוא מגובש,ופועל בשיתוף פעולה למען השלמת המשימות. במקרה הפחות טוב, הצוות אינו מגובש וכל אחד מחבריו פועל באופן אינדבדואלי ואין דרך ברורה ואחידה לביצוע המשימות.  במקרה כזה ברור שיעילות הצוות ותפוקתו פחותה משל הצוות המגובש.

כיצד לגבש צוות?

1. אווירה תומכת, התנהגות הצוות נגזרת מהתנהלות המנהל, צור אווירה תומכת ומפרגנת כך שגם הם יתנהגו בהתאם.

2. בחן את היכולות הבולטות של כל אחד מחברי הצוות ותן לו לבצע משימות בתחומיו הבולטים, כך תודגש התרומה של כל עובד למטרה המשותפת .

3. פיתוח חשיבת ביחד, בזכות המאמצים של כולנו הצלחנו במשימה, שירגישו שיחד הם יכולים להשיג יותר, כך גם נוצרת ערבות הדדית. .

4. פעילות חברתית- כדאי ליזום פעילות חברתית מעבר לשעות העבודה: טיול, יציאה למסעדה... כך שיהיו להם חוויות משותפות.


לניהול פרוייקטים במשאבי אנוש: גיוס, הדרכה ורווחה

למידע נוסף הצטרפו לדף הפייסבוק:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה